woensdag 5 januari 2011

De dag van de rare dingen

Lipno, Tsjechië
Dag 3


Het uur van de bevroren ogen
Vanochtend weer skiën,
Alhoewel ik eigenlijk in bed wilde blijven liggen
Ik haat nachten waarin je maar 1 uur slaapt...
Toch weer uit bed om half 10,
Gegeten, aangekleed, eventjes op mn laptop gezeten en toen naar de piste
Het was vandaag -10, en geloof me
Als je dan gaat skiën zonder bril bevriezen je ogen
WAT KAN DAT?
ja dat kan.
Je voelt ze niet koud zijn, maar je ziet overal vlekken
Nouja eigenlijk zie je dus helemaal niks meer..
Gelukkig ontdooiden ze toen we naar het restaurant gingen

Het uur van de indringer
's Middags na nog een paar afdalingen naar het appartement gegaan
Lekker het bad laten vollopen,
Maar ik moest nog even iets pakken in de woonkamer
Opeens hoor ik de sleutel in het slot, en iemand roept iets van HOI
Dus ik dacht, papa is thuis..
Ik loop naar de gang, staat er een tsjech,
Wat was ik blij dat ik nog niet in het bad zat! :|


Het uur van de kou
's Avonds gingen we naar het restaurant,
Alhoewel het maar 2 minuten lopen is
Bevroor ik, zoals iedereen denk ik
Het is nu ondertussen al rond de -15

Hopelijk wordt het vannacht een betere nacht

x Milou

Geen opmerkingen:

Een reactie posten