maandag 3 januari 2011

De dag van de surprise pizza

Lipno, Tsjechië
Dag 1

Het uur van de slapeloze nacht
Vandaag om 4:15 wakker gemaakt om te vertrekken naar Tsjechië,
Fijn begin van de dag als je pas om half 2 sliep..
In de auto gelukkig nog wel in slaap gevallen, waardoor ik in totaal
misschien wel 5.5 uur heb geslapen!

Het uur van de sneeuw
In de auto was het best wel saai,
Geschiedenis voorgelezen aan Martijn,
Liedjes meegezongen,
Je kent het wel, de typische 'wat doe je in de auto naar vakantie dingen'
Vooral veel naar buiten gestaard, ik heb nog nooit zoveel sneeuw in mn leven gezien..
Naast de snelweg lag het sneeuw tot over de vangrails,
Bij van die picknickbankjes op een rustplek naast de weg,
Kwam het sneeuw op de hoogte van de bankjes zelf

Het uur van de aankomst
Toen we uiteindelijk aankwamen om 16:15
Heb ik natuurlijk meteen mijn laptop neergezet,
Internet aangesloten, want anders kon ik deze blog niet meer schrijven
Daarna alle spullen uitgepakt, je kent het wel..

Het uur van de rijen
Het leek ons een goed idee om de ski's alvast te gaan halen,
Omdat het morgenochtend waarschijnlijk heel druk is
BIG MISTAKE
Na 10 minuten in een rij te hebben gestaan, kwamen we erachter
Dat het de verkeerde rij was..
Toen moesten we in een nieuwe rij staan, van ongeveer 10 minuten
Daarna werden we geholpen met schoenen zoeken,
Toen we die eenmaal hadden (like 20 minutes later..)
Konden we in de rij gaan staan om onze ski's op te halen wat ook weer eeuwen duurde
TOEN DE LAATSTE RIJ! (wat was ik blij :|)
Maar die blijheid was ook van korte duur toen ik nog 20 minuten in de rij moest staan.

Het uur van mijn huwelijk
Toen ging alles weer snel,
Terug naar appartement,
Eventjes sleeën,
In de sauna zitten die het niet doet.. ik moet toch maar eens even gebruiksaanwijzing zoeken
Uit eten gegaan waar ik ten huwelijk werd gevraagd door Herr Steiner
Natuurlijk zei ik ja, want wie zegt er nou nee tegen een 12 jarig jongetje?!

x Milou

Geen opmerkingen:

Een reactie posten