zaterdag 8 januari 2011

De week van Man met Schnor

Lipno, Tsjechië
Dag 6

Het uur van de slushpuppy
Het regende vanochtend,
Best zachtjes, maar het regende dus dat was kut
Toen we op de piste kwamen was het gestopt
Maar het was boven 0 dus de sneeuw was slecht
Je zag ook geen diepte meer,
En ineens was er een heuvel voor me, dus ik kon niet meer remmen
Maar er was geen achterkant dus ik stortte even een meter naar beneden


Het uur van de kleurpotloden
Toen we klaar waren met skiën, voor de laatste keer
Want we gaan een dag eerder naar huis omdat het slecht weer is
Gingen we naar de winkel en ik had kleurpotloden gekocht,
Dus we gingen met de kindjes kleuren =)

Het uur van Man met Schnor
Maar ik heb nog steeds niet verteld over Man met Schnor volgens mij...
 Toen we de eerste keer uit eten gingen, was er iets waardoor ik zong:
Dit is Man met Schnor, Man met Schnor
Waarop Annelou en herr Steiner door zongen
Dus we hadden het erover, want het was supervet dat zij het ook kenden
En de kleintjes hoorden natuurlijk een raar liedje, dus ze wilden het ook weten
Na het eten nam ik de kleintjes mee naar ons appartement, om ze
Man met Schor en Kind met Schnor te laten zien
En vanaf toen ging het elke dag:
Max: 'Milou Milou! Weetje nog: DIT IS MAN MET SCHNOR
MAN MET SCHNOR
MAN MAN MAN MAN MAN MAN
SCHNOR'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten