maandag 9 mei 2011

Ontslagen?!

Ik ben ontslagen
En de grap is dat ik eigenlijk niet eens werk
Ik geef bijles engels aan 2 kinderen
Maar die ene doet der best niet want die denkt

Als ik bijles heb hoef ik niet te leren voor 
woordjes en zinnetjes SO en proefwerken
want bijles is een of ander iets waardoor je
tienen haalt zonder iets te doen

Nou, dat is het dus


NIET

Maarja, maak dat haar maar eens duidelijk

10:18, 9 mei 2011
Zij: 'Is het vanmiddag bijles?'
Ik: 'Ja, het is bijles.'
Zij; 'Oke is goed! :)'

15:07, 9 mei 2011
De telefoon gaat
Zij: 'Hee, ik moet nog wat doen in de 2e'
Ik: 'Oke, ik wacht wel.'
laaaaaaaaaaange stilte
Zij: 'Ehm, oke, tot zo.'
Ik: 'Tot zo!'


15:09, 9 mei 2011
Ik: 'Hee! Het achterste lokaal is vrij.'
Ik loop ernaar toe
Zij: 'Oke, maar ehm...'
Ik draai me om
Zij: 'Bijles gaat wel goed, maar ik blijf dezelfde punten halen
'Goh'
Ik: 'Uhu, wat wil je eraan doen? Stoppen, blijven doorgaan, het anders proberen?'
Zij: 'Als ik stop blijven mijn punten hetzelfde, dus ik denk stoppen.'
Ik: 'Oke is goed hoor. Wil je nog één keer bijles of wil je naar huis.'
Zij: 'Nou ehm, naar huis.'
Ik: 'Oke, is goed. Dag!'
@#$%

Maar nu krijg ik dus geen 5 euro meer
Van dat ene meisje,
Dus wekelijks 5 euro minder om te sparen voor mijn
VAKANTIE NAAR VIETNAM!
Er is wel 1 positief iets:
Ik ben nu één dag eerder uit, namelijk om 3 uur
In plaats van elke dag half 5 (k*trooster)

Als iemand mij nadoet, dus ontslagen worden
Terwijl je eigenlijk niet eens werkt, wil ik het graag horen!

1 opmerking: