dinsdag 22 februari 2011

Ringhockey

We gingen met gym ringhockeyen
Het is eigenlijk heel simpel
Je hebt een team van 3 personen
Iedereen heeft een stok
En er is één rubberen ring

Je steekt je stok in die ring,
Je loopt ermee weg,
Of lanceert hem
En probeert daarmee te scoren
Degene van het andere team kan zijn stok
Trouwens ook tegelijk in die ring steken
En dan geld het recht van de sterkste

Maar dat is eigenlijk niet interessant

Er is een meisje,
Volgens mij al in een vorige blog vermeld
Die alleen maar haar vriendje af staat te lebberen
In iedere pauze

En ik heb tegen dat meisje gezegd
Dat ze moest kappen met dat smerige gedoe
Voorderest ben ik soms wel aardig hoor

Na ongeveer vier potjes ringhockey
Moest mijn team, including xgirl Diede
Tegen het team van dat meisje

Eigenlijk moesten we haar team verslaan
Niet omdat we beter wilden zijn
Maar omdat zoiets moet op dat moment
Daar zijn wij meisjes voor
Nouja dat hebben jongens ook wel,
Met voetbalwedstrijden
'Het is een kutteam, dus we MOETEN winnen'
Zo'n gevoel was het dus

En toen zat mijn stok
Én haar stok
In de ring...
Het ging toen niet meer om het hebben van die Ring
Het ging om zoveel meer
De eer
Het gevoel
De opperbitch zijn
Dat was belangrijk


En ik verloor..

2 opmerkingen: