dinsdag 4 januari 2011

De dag van de sneeuw

Lipno, Tsjechië
Dag 2

Het uur van de sneeuw in je face
Vanochtend beetje laat uit bed, maar wel wakker gesmst door R.
Goed begin van de dag, al zeg ik het zelf
Een uurtje erna stonden we al op de piste,
Ik met mijn geen ervaring ging natuurlijk de eerste 20 seconde al keihard op mijn bek
Misschien was het handig om eerst te leren remmen en sturen, maarach
Daarna ging het wel gelukkig

Het uur van de frikandellen
Na wat geskied te hebben, gingen we eten
En wat is nou lekkerder dan een échte frikandel
Van mora!

Het uur van het lauwe bad
Na gegeten te hebben, zijn we maar 1 piste afgegaan
En toen gingen de vrouwen en de kleine kindjes,
En ik natuurlijk,
Terug naar de appartementen
Na wat gemsnt te hebben, ben ik in bad gegaan
Maar het is niet zo lekker als je bad lauw is, dus maar snel er weer uit gegaan
Bij de openhaard zitten is toch lekkerder

Het uur van het niksdoen
Daarna heb ik eigenlijk niks meer gedaan,
Tenzij Disney XD, zack en cody kijken meetelt?

x Milou

Geen opmerkingen:

Een reactie posten