dinsdag 18 oktober 2011

Julie and Julia

Ik vond dat ik een nieuw idee moest hebben voor een blog
En plots schoot me iets te binnen

Heeft iemand ooit de film Julie and Julia gekeken?
Het is niet echt een aanrader, maar hij is ook niet slecht

Julie is een vrouw die nooit iets afmaakt in haar leven
Julia is een vrouw die ongeveer 40 jaar ouder is dan Julie
Julia verhuisde naar Frankrijk, zelf was ze Amerikaanse
Ze ging op kookles en werd beroemd
Ze schreef: Frence cooking for Americans

Julie besluit het hele kookboek van Julia uit te werken
372 recepten in 365 dagen

Aangezien ik elke woensdag vroeg uit ben
Heb ik de afgelopen weken elke woensdag iets gebakken
Kruidcake, appelcrumbletaart, chocolatecookies

Dus ik dacht, misschien kan ik het recept op deze blog plaatsen
Plus wat tips en misschien foto erbij etc.  :)

Good idea, or not?

x M.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten