zaterdag 25 december 2010

Hero on socks

Omdat er nu teveel Milou is op Random Thoughts heb ik besloten ook maar even te gaan bloggeren (als dat een werkwoord is, idc)

In augustus leerde ik via internet een meisje uit New York kennen; Jenny. Jenny was 16 en had een hartziekte. Ja ik zeg was want ze is drie weken geleden overleden.
Ik weet niet echt zeker of ik haar mis, ik kende haar tenslotte maar 3 maanden, misschien net 4. Ik denk wel aan haar, maar niet constant. Ik heb echter wel iets van haar geleerd. Er is een tijd van komen en van gaan en soms verlies je dingen of mensen die veel voor je betekenen. Zonder dat je er iets tegen kunt doen. Ik zei ook steeds: Ik ga Jenny een keer drop sturen! Of stroopwafels! Of pepernoten! En toen lag ze ineens in het ziekenhuis en kwam ze niet meer terug. Nu besef ik dat je moet doen wat je nu wilt doen. Later is misschien al te laat en daarom moet je iedere kans die je krijgt met beide handen aangrijpen.
Net als Milou, die de msn krijgt van een jongen die ze totaal niet kent. Sommigen zullen zeggen dat het dom is, maar ik denk dat je er beter meteen voor kunt gaan omdat je er anders misschien spijt van zult krijgen. Dus heb je al een jaar lang een oogje op die jongen uit je klas (of dat meisje voor onze mannelijke volgers *ahum*), twijfel niet en ga ervoor;-) Nee heb je en ja kun je krijgen. Als hij//zij je afwijst who cares? Dan weet je dat hij//zij niet de goede persoon is voor jou. Je hebt niets te verliezen;-)

Ik kan dit nu allemaal wel zeggen maar zelf ben ik ook een held op sokken op dit gebied. Ik wil ook niet zeggen dat het makkelijk is, maar wel dat je ooit die stap moet zetten omdat je anders nooit ergens zult komen.

X Diede

Geen opmerkingen:

Een reactie posten