zaterdag 25 december 2010

Goed gebekt

Ik weet het, het is vakantie
Maar ik vertelde net een quote van Diede tegen mijn zus
En toen bedacht ik me dat die geplaatst moest worden,
Maar voor ik dat kan doen, moet er nog even uitleg komen

Goed Gebekt is de naam van een boekje, vol met spreekwoorden,
Kutwoorden zoals devoot, betekenissen etc
Dit moeten wij uit onze kop stampen en als we 1 fout maken op het
SO kost dat meteen een heel punt. Dus 45,5 van de 50 goed is een onvoldoende,
En een onvoldoende betekent het overnieuw maken, terwijl het voorgaande
Punt ook blijft tellen

Pasgeleden hadden Diede en ik het over spreekwoorden
En toen kwam ze met een nieuw spreekwoord:

'Kijken alsof hij net geswaffeld is.'

Aan jou om je voor te stellen hoe erg iemand dan wel niet moet kijken...

x Milou

Geen opmerkingen:

Een reactie posten