dinsdag 1 maart 2011

Herr Steiner 2

Hier is dan de blog over de hereniging met Herr Steiner
En omdat ik geen leugens schrijf
Het was niet speciaal
En er valt niet veel over te vertellen

Maar ik doe het toch!

Het was dus bij mijn oom,
Want daardoor ken ik Herr Steiner
Ik kwam aanlopen en kwam binnen
En Herr Steiner liep langs me naar buiten

Geen: FRAU STEINER!
Geen knuffel
Niks romantisch
Helemaal niks.

Daarna waren we in de kamer van Daan
Niet met z'n 2e hoor, ghehe
Maar met z'n alle
En Herr Steiner zat in een soort zitzak
Maar die hangt dan aan het plafond
Je kent het wel hè? Zo'n leuk ding

Maar hij zat daar dus in
Dus ik ging beetje duwen
Zodatie schommelde
En toen zei hij:

Niet doen! Anders gaan we scheiden hoor!


en ik dacht; NEEEEEEEEEEEEE!

En toen stopte ik ermee
En hij was weer blij


We leefden nog lang én gelukkig!
Ik bedoel: We hadden nog een leuke dag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten